Subject: Küsimus isikuandmete väljastamise seaduslikkuse kohta
From: <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 10 Dec 2024 13:09:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Rääkisime Teiega eile telefonis riigihanke kohta, millega Riigi
Kaitseinvesteeringute Keskus küsib meie eelnevatel keelekursustel õppijate
isikuandmeid, et veenduda, et me oleme eelnevalt tõesti korraldanud
keelekursusi, kus on osalenud vähemalt 5 inimest. Küsisime nendelt Teie
soovitusel põhjendust ja õiguslikku alust ning saime sellise vastuse:

Edastame selgitava info seoses registreerimislehtede koopiate
väljaküsimisega.

Sisulise kontrolli läbiviimiseks piisab, kui pakkuja esitab iga koolituse
kohta registreerimislehe koopia, millelt nähtub osalenud isiku ees- ja
perekonnanimi. Hankija tagab isikuandmete töötlemise õiguspärasuse ning
vastavuse isikuandmete kaitse üldmääruses (EL 2016/679) ja teistes
andmekaitse õigusaktides sätestatud nõuetele.

Hankija tagab info konfidentsiaalsuse ja kasutab seda üksnes hindamaks,
kas pakkuja täidab hankija poolt seatud kvalifitseerimistingimust või
mitte. Registreerimislehe koopia asemel aktsepteerib hankija ka muid
dokumente (nt tellija kinnituskirja, üleandmise-vastuvõtmise akte,
väljavõtteid vms), mille põhjal oleks hankijal võimalik sisuliselt
kontrollida, et pakkuja on kvalifitseerimistingimuse täitnud.

Kas sellest hankija poolsest põhjendusest piisab, et anda välja õppijate
ees- ja perekonnanimi? Meile on väga oluline isikuandmete kaitse ja
sellega seotud õigusaktidest kinnipidamine, seetõttu palume Teie
hinnangut, kuidas on selles olukorras kõige õigem toimida.

Tänan ja soovin ilusat päeva jätku!

Lugupidamisega,

Dr. Ivar Soone (Ph.D.)
Juhatuse liige

Endla 4, 10142 Tallinn, Eesti Vabariik
Mob: +372 56 22 33 55
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinnakeeltekool.ee/> www.tallinnakeeltekool.ee

Tallinna Keeltekool on Eesti vanim keeltekool, mis on aidanud
keelepädevust tõsta juba üle 100 000 õppijal. Teretulemast Tallinna
Keeltekooli!